Zleć to profesjonalistom – ruszyła telewizyjna kampania Metrohouse
Sieć biur nieruchomości Metrohouse rozpoczęła kampanię reklamową w telewizji i Internecie
2019-01-17, 10:03

Sieć biur nieruchomości Metrohouse rozpoczęła kampanię reklamową w telewizji i Internecie. Jest to największa w ostatnich latach kampania prowadzona przez firmę działającą w branży pośrednictwa nieruchomości.

Akcja „Zleć to profesjonalistom” adresowana jest do klientów, którzy zamierzają w najbliższym czasie wystawić do sprzedaży swoją nieruchomość. Stworzony w konwencji komiksu spot reklamowy opowiada o perypetiach bohatera, który zmaga się z niełatwym procesem sprzedaży swojego mieszkania. – Zależało nam na przekazaniu łatwej do zapamiętania historii, która w przystępny sposób ukazywałaby atuty współpracy z pośrednikiem i przyczyniała się do ocieplania wizerunku profesji agenta nieruchomości. Zastosowana forma komiksu pozwoliła nam we właściwy sposób wyeksponować żółto-czarne kolory korporacyjne i logotyp, który od kilkunastu lat widoczny jest w przestrzeni publicznej, mówi Marcin Jańczuk, dyrektor ds. marketingu i PR Metrohouse.

W ramach kampanii TV zaplanowano emisję 30-sekundowych spotów oraz bilboardów sponsorskich, które z różną intensywnością będą pojawiać się do końca lutego br. Kampanii telewizyjnej towarzyszy emisja spotów w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych oraz serwisach VOD, a także lokalnie prowadzone kampanie w rozgłośniach radiowych i na bilboardach.

Działania reklamowe pośredników nieruchomości w skali ogólnopolskiej to rzadkość. Jest to wynikiem specyfiki branży, w której większość przedsiębiorców działa na lokalnych rynkach. Metrohouse jest jedną z nielicznych agencji działających na terenie całego kraju, łącząc obsługę rynku nieruchomości z pośrednictwem kredytowym.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Incydent, natomiast za media plan, prowadzenie kampanii i jej optymalizację - Grandes Ideas.

KONTAKT / AUTOR
Marcin Jańczuk
Metrohouse
668 820 616
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.